Hem ele aldığı meseleler hem üslup açısından muazzam bir edebi eser. Değerli olan üzerine epey düşündüren, kendimizi ve hayatı sorgulatan, insan olmanın doğasına dair öyle güzel dersler veren bir kitap! Hele yazarın dili kullanımı, hayranlık uyandırıcı! Çok etkilendim. Yazarla ilk olarak Bakele öyküsüyle tanışmıştım; uzun bir aradan sonra okudum, iyi ki yeniden buluşmuş yollarımız.