·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2026 15:25 muhteşem bir kitaptı, rüyayla hayalin, gerçekle sahtenin iç içe geçtiği inanılmaz bir eserdi...
okuduklarımı sindirmek gerçekten çok güç, şahsi tavsiyem eğer bu kitabı okuyacaksınız çok uzun sürede ve sindire sindire okumanız.
düşük puan verenlere aldırmayın, daha önce hiç böyle bir eser okumadım ve büyük ihtimalle de okumayacağım,
bu kadar hayatın içinden ve aynı zamanda dışından da bakan bir eser...
Behçet Necatigil'in çevirisi de gerçekten aşırı iyi yansıtmış kitabı, ana dilinden okusam ancak bu kadar etki ederdi galiba.
tam bir başyapıt.