Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Bugüne dek çok inceleme yazdım. Bu kitapla ilgili ise ne yazacağımı bilemiyorum. Öyle etkilendim ki... Anlatım tarzından tutun da konusunun özgünlüğüne kadar bambaşkaydı: Bitirdiğimde elimden bırakmak istemedim.
Gitmek mi, kalmak mı? Ölmek mi, yaşamak mı? Yükselmek mi, sürünmek mi? Ezilmek mi, ezdirmemek mi? Geçmişe sımsıkı sarılmak mı, geleceğe adım atmak mı?
Önce "Omzumda işlemediğim günahlar...", ardından da "Belki de yanlıştı doğrularım..." yankılanıyor kulaklarımda.
Bu kitabı okuduğum, bu deneyimi kaçırmadığım için mutluyum.