·256 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 16:12 Ahmet Ümit’in kaleminden masal okumak da bir farklılık oluyormuş. Harika bir masal evreni kurgulamış ve yansıtmış. Hani o küçükken okuduğumuz masallar gibi hayaller dünyasına daldırıyor. Öğretisi bol bir masal olmuş. Bazı bazı sıkıldığım yerler oldu biraz daha kısa anlatılabilirmiş dedim ama sonuçta bir masaldı. Uzun uzun anlatılan , betimlenen…Farklı bir türde de kendini yine kanıtladı. 10 puan vermememin nedeni bazen okurken biraz sıkıldığımdan ötürü. 5 farklı prensin aynı olaylarını anlatırken tekrar tekrar o kısımları okumak sıkıcı geldi. Öğtetisi o kadar yüksekti ki. Aslında dünyamızdaki aşkı, hırsı çok güzel anlatmış. İhtiras ve hırsa kapılınca aşkı unutup karşı taraf esirimiz sadece bizimmiş gibi hissediyoruz. Onun duyguları , korkuları, hisleri göz ardı ediliyor. Bu anlatıları çok güzel ve yerinde bir üslupla anlatmış.Onun haricinde güzel bir kitaptı. Tek oturuşta bitiremediğim sayfa sayısı az olmasına rağmen benim için okuma hızı yavaş ve uzun oldu. Masal tadında 4 güne yaymış olmuş parça parça kesitler şeklinde. Okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.