·614 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2026 16:05 betimlemeleri cok fazlaydi onun disinda beni rahatsız eden bir sey olmadi hatta bir wattpad kitabinin cok cok üstündeydi benim icin okudukca kendini icine çekiyordu ikinci kitaba hemen baslayacagim "Cehennem,evi olmayanlara kapılarını açar.Bu yüzdendir kayıp ruhların günaha tutunusu.Erdemde ve iyilikte değil, kötülükte teselli bulurlar çünkü sadece karanlık onları gerçekten kucaklar."