ağladım....... hepsine gıcık olsam da bu karakterlerle o kadar uzun vakit geçirdm ki her hallerini anladığım ve gördüğüm gerçek tanıdıklarımmış gibi hissediyorum ve duygulanıyorum SALAK MIYIM
kitabı okuyup öyle izleseymişim jeremiah'ı sevmemek için bahaneye ihtiyacım olmazmış kitapta EKSTRA bi uyuz ama işin kötüsü con da biraz uyuz...... ama en azından onun sebepleri var😓