6/10
·235 syf.··
2026 15. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2026 20:46
İlk hikayenin ilk sayfaları hatta ilk cümleleriyle beraber kitabın tarzı ve şekli kafamda oturdu. Bu ilk hikayeleri sevmiş, onlarla kendimce bir bağ kurmuş olsam da sonraki hikayelerin neredeyse hiçbiri bana geçmedi. Bu tamamen kişisel bir kavram ama herhangi bir bağ, bir yakınlık hissedemedim ve sevemedim. Kimi hikaye güzeldi kimisi çok ucu açık veya bana göre anlamsız bitti. Kısaca kötü bir kelime oyunu yapmam gerekirse Memnun Kalmadım. Bu arada her ne kadar sokak jargonu bu olsa da kitabın içinde fazlasıyla argo ve küfür bulunuyor, bundan rahatsız olurum diye düşünen olursa önden bilgisi olsun.
Memnun KalırsınEmrah Serbes · İletişim Yayınları · 2023591 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.