·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2018 15:23 Hakkını vermeliyim ki yazarın üslubu bir harika, kitabı okurken sanki Lamia ve Kenan ile birlikte bozyaka'daymış gibiydim. Kitabı bitirdiğimde uzun ve sürükleyici bir sinema filminden çıkmış gibi oldum. Bir yandan ne olacağını merak ediyor bir yandan merakıma mukavemet ederek kitabın bitmesini istemiyordum. Hulasa hafif mutlu hafif mahzun bir heyecanla bitirdim bu kitabı ve fark ettiğiniz gibi bir çok Osmanlıca kelime de öğrendim bu arada. Uzun lafın kısası bu kitabı bayağı bir aşk romanı zannetmeyin ve en kısa zamanda okuyun. SAYGILARIMLA.