Toy bir yaş aralığındayken okursanız gerçekten ürkütüyor ve adının hakkını veriyor. Ancak konuyla ilgili okuma yapmış; olanları az çok biliyor, akıl yürütebiliyorsanız kitap size yeni bir şey sunmayacaktır. Ben yazarın ne kadar samimi olduğunu yazıların ne kadarının gerçek olduğunu bilmek isterdim. PKK ile ilgili yapılmış herhangi bir haberden fazlası değil. Lise zamanlarında kolayca okunsa da bugün geçerliliğini çoktan yitirdi.