·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2018 00:04 Yine bir Ahmet Ümit kitabıyla karşınızdayız:-) Bu adamın kitapları gerçekten çok hoşuma gidiyor. Anlatım dili, kurgusu ve karakterleri çok iyi. Sis ve Gece hariç diğer kitapları için görüşüm bu yönde. Çünkü Sis ve Gece, yazarlığı tam oturmadan yazılmış bir kitap.
Ahmet Ümit kitaplarında içeriğinin çok da önemi olduğunu düşünmüyorum. Ben şahsen dilini sevdiğim için okuyorum. Polisiye severlerin, yüksek beklentiyle değil de hoş vakit geçirmek için okuması gereken güzel bir kitap.