İzmir ve Ege ile aynı konudan muzdarip olanları derinden etkileyebilecek bir kitap. Benim başımda böyle bir olay olmamasına rağmen bir çok yerinde gözlerim doldu nedendir bilmem ama benden bir parça taşıyormuş gibi bir izlenim vardı Beyza Alkoç'un Karantina adlı eserinden sonraki en başarılı çalışması diyebilirim. 20 yaş ve altının seveceğini düşündüğüm bir eser. Beyza Alkoç'a bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum böyle güzel bir kitap yazdığı için.