Şeker tadında bir kitap bir çocuğun penceresinden dünya ya bakış açısı anlatılıyor oysa o kadar masumlar ki biz yetişkinlere görünen yaramazlık şımarıklık diye adlandırdığımız bir çok davranışın çocukların gözünden bakıldığında aslında olayların çok farklı olduğu sadece biz yetişkinlerin anlamayacak kadar kalbimizle değil akılımızla hareket ettiğimizin göstergesi