Puan vermedi·302 syf.··Beğendi
· İlk defa ortaokul yıllarında okuduğum bu kitabı bir kez daha okumak ve düşüncelerimin derinliğinin nasıl değiştiğini görmek istedim. Gerçekten de Denemeler bir şaheserdir, insanın kendi iç dünyasının ve düşünce yapısının da nasıl değiştiğini görme fırsatı sunuyor bizlere. Bu nedenle daha önce okumuş olsanız da bir daha okumanızı tavsiye ediyorum, edebiyat derslerinin zorunlu kitabı olarak hafızalarda kalmamalı bu kitap :)