Zeze.. belkide hayatımda hiç unutmayacağım bir isim olarak kalacaksın. Yazar o kadar akıcı anlatmış ki. Kitabı okurken kendinizi bazen öfkeli bazen küçücük birşeye onunla mutlu olmuş bazen de ağlarken bulabilirsiniz bu çok mümkün çünkü tamamen yazarla beraber yolculuğa çıkıyorsunuz. Akıllardan çıkmayacak bir öykü. Okumadıysanız şahsi fikrime göre çok şey kaybettiniz .