·191 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Haziran 2018 15:16 Yine bir Agatha Christie klasiği ile karşı karşıyayız.Kitap, okuduğum diğer A.C. eserlerine göre biraz farklı başlıyor.(Spoiler vermek istemem :) ) Her zamanki gibi kitabın sonuna kadar hiçbir ipucu veya şüpheli belirmiyor kafanızda,klasik olarak son kısımda olay çözümleniyor.Hülasa,çok üst düzey bir roman olmamakla birlikte kısa sürede okunabilecek zevkli bir kitap.İyi eğlenceler...