Daha önce bahsetmiştim, büyükler için masal kitabı gördüğümde dayanamıyorum. Remzi Kitap Evin'de süslü püslü sayfaları ile Sonsuz Kule'yi görünce hemen aldım.
Artık ihtiyatlı davranıyorum net söylüyorum ; "ben" beğenmedim, belki "siz " beğenebilirsiniz .
Konusu ; bir çocuk çok alaycı olduğu için şeytan tarafından penceresiz kuleye kapatıyor.
Yazar! pardon çocuk ressam ve tuvale çizdiği her şey canlanıyor . Bundan sonra yazar her istediği mesajı verme şansına sahip ancak bana kalırsa başarılı bir şekilde yarattığı bu kurguyu iyi değerlendiremiyor.
Kitapta üç beş tane altını çizdiğim bana ilginç gelen cümle vardı, yani hayat dersleri..
Tekrar ediyorum ben beğenmedim belki siz beğenebilirsiniz..