·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Haziran 2018 10:22 Babamın bana aldığı ilk kitap olur kendisi. Haliyle kendi isteğimle, ders dışında okuduğum ilk kitap. 9 - 10 yaşlarındaydım ilk kez okuduğumda. Aklımda Zeze’nin abisiyle sokaklarda yürüdüğü, bir adam tarafından dövüldüğü, küfür ettiği silik anılar dışında hiçbir şey kalmamıştı. Her şeyi unuttum ama Zeze’nin ismini hiç unutmadım.
12 yıl sonra tekrar okudum, elimden bırakmak istemedim. Zeze öyle güzel bir çocuk ki... Muhteşem bir kitap. Ağladım, güldüm, şaşırdım, korktum, yerimde duramadım. Teşekkür ederim baba, 12 yıl önce bana güzel dünyaların kapılarını açtığın için.