Kurgusu farklı fakat beni çok içine alan bir kitap olmadı.Herkesin okuması üzerine merakla aldığım bir kitaptı.Son 50 sayfasına kadar durağan geçti ve çok geç bitirebildim.Kitabı çok beğenenler de var hiç beğenemeyenler de ben kararsız gruptanım.Bu yüzden okuyucunun kararına bağlı.