Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 01 Temmuz 2018 14:43 Kimse benim yorumumu ciddiye almak zorunda değil ama okurken inanılmaz zorlandım. Üstelik bu kitaba 2.kez başlayışımdı bu sefer olacak dedim inat ettim bitirmek için. Araya nefes almak için başka kitaplar koydum. Ve sonunda bitti. Peki beni zorlayan ne oldu. Kesinlikle tarihi kitap olması değil yazarın anlatımıydı beni zorlayan. Tarihler ,olaylar, kişiler bana çok karmaşık geldi. Anlatımı inanılmaz yorucuydu. Kitabın bana kattığı şeylerde oldu. Mesela Filistin /İsrail olayları hakkında yeni şeyler öğrenmiş oldum. Kitap hakkında yorum sayısı az o yüzden yazmak istedim. Okumak isteyenler için şurada dursun. Umarım sizler keyifle okursunuz.