·235 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Kasım 2012 10:53 Okurken heyecanlandığım, titrediğim uykusuz okula gitmemi sağlayan nadide eser. Betimlemeler süper bunun yanında hikaye olarak da sürekli her kitabında beklentiyi yükseltmesi inanılmaz. Eğer çevrenizde kitap okumaya başlatmak istediğiniz kardeşiniz yeğeniniz varsa mutlaka okutun.