Bir insan kitap okurken nasıl hissizleşebilir ?
10/10
·280 syf.··
2018 18. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 01 Temmuz 2018 22:41
Bende Leyla gibi hissizleştim. “ Uzun zamandır hissizleşmiş olmasaydık , bu dehşete dayanamazdık (Syf 100) “ İlk sayfalarda bir kadın olarak, daha sonra kadından öte bir “insan” olarak gözyaşlarımı tutamadım. Daha sonra bende Leyla gibi hissizleştim. Sayfalar ilerledikçe sizde kirleniyorsunuz. Her kelime her cümle ruhunuza bir leke gibi yapışıyor, çıkaramıyorsunuz. “Önce banyo küvetine girdim ve tepeden tırnağa sabunlandım. Tekrar tekrar. Ama pislik içimin derlinliklerindeydi (syf 120) “ bende de o misal işte, kitap bitti ama pislik içimde bir gölge gibi pusuya yattı. Bir insanın acılarını anlamak için “yaşamak” gerekir. Leyla bunu size yeterince yaşatıyor. Hayatın sillesini bir kez daha yemek için okunması gereken bir kitap. O sille bize öyle bir ders versin öyle bir iz bıraksın ki onsuz bir daha yaşayamayalım. Etkisinden çıkamayacağınız gerçek bir yaşam öyküsü...
LeylaAlexandra Cavelius · Pegasus Yayınları · 20168,9bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.