Şeker Portakalı okuduğum en güzel kitaplar arasında. Zeze'nin yaşamı anlatılıyor bu kitapta. Okurken hem üzüldüm hem de Zeze'nin bu güzel yüreğine,masumluğuna tebessüm ettim. En çok dayak bölümlerinde üzüldüm. Hayatın gerçeklerini sundu bir yanda bana. Komşuların başta Zeze'ye şeytan'ın vaftiz çocuğu demesi sonradan Zeze'nin üzgün olduğunu düşündüklerinde onun yanına gelip halini hatrını sorması hayatın bir gerçeği. Kesinlikle okuyun,herkese tavsiye ediyorum.
Kitaba puanım: 5/5