Kafka’nın düşündürücü sözlerine bayılıyorum :) Üzerinde derin düşünülmesi gereken bir kitap bence. Herkes farklı anlamlar çıkarabilir. Kafka’yı yaşatmak gerekiyor. Bir sonraki kitabını okuyacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Sanırım Dava’yı okurum..