Puan vermedi·222 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2018 00:12 Sabahattin Ali'den okuduğum ikinci kitap. Daha önce Kürk Mantolu Madonna'yı okumuştum fakat bu kitap beni daha çok etkiledi. Uzun uzadıya altı çizilecek cümleler, çok iyi betimlemeler kitapta mevcuttu. Bazı yerleri nefesimi tutarak, hüzün dolu okudum, bazen içime bir ferahlık geldi. Bazen ise bir sonraki sayfaya geçmek için hızlı hızlı çevirdim sayfaları özelliklede son kısımlarda. Sonu beni biraz yaraladı diyebiliriz. Kitaplığımda bir süre beklettim kitabı doğru zamanı bulmak için. İyi ki şu an okudum diyorum başka zaman okusaydım belki de aynı tadı alamayacaktım. Zamanı geldiğinde okumanız temennisiyle. Keyifli okumalar.