İskender Pala'nın okuduğum ilk kitabı ve açıkçası milletin "İskender Pala mı okuyorsun, senı sıkıcı!" diye çığrışmalarının nedenini anlamış değilim. Bütün önyargılarıma rağmen Iskender Pala'nın kitabını okuduğum için mutlu, geç kaldığım için ise şanssız hissediyorum.
Kitap hakkında söyleyebileceğim kötü bir şey yok. Gayet sürükleyiciydi, konusu ilgi çekici, anlatımlar zevkli ve bilgilendiriciydi. Bu tür tarih ve sanat tarihi hakkında bilgi veren kitaplara bayıldığım için benim için enfes bir kitaptı.