ah bu kitap
10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2018 4. kitabı
2015 te okudum ama bu kitap bence çok özel..Yani şöyle boktan dertlerinizi buyutup duruyosunuz da al sana dert "beterin beteri var be gülüm" diyerekten tokat misali bir kitap ..Ne hayatlar var be dedim evet.Sey de dedjm beynimde çiple yaşayamam galiba .Tecrubeler bizi buyuten ve besleyen gubrelerimiz bence kirli ve kokulu olsa da
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Doğan Kitap · 20195,5bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.