Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
· "Neden okumak için bu kadar geç kalmışım?" sorusunu kendime sormama sebep olan bir kitap... Finlandiya'nın nasil kalkindigini öncesi ve sonrası ile anlatan, yurdumun her bir ferdinin okumasının elzem olduğu bir saheser...okuyunuz, okutturunuz..öneriniz, hediye ediniz...