O güzel insanlar o güzel atlara binip gittiler.
Kitabı böyle bile özetleyebilirim. Hiç sıkılmayacağınız,bir çırpıda okuyacağınız bir kitap. Yaşar Kemal yine dilini konuşturmuş. İnsanlığın artık İstanbuldan nasıl gittiğini anlatıyor bu kitap. Kesinlikle okumalısınız.