Uzun zamandır okuduğum en doyurucu kitaplardan biri oldu.Dili Osmanlıca kelimeleri barındırsa da akışı bozmuyor.Tarihle felsefenin iç içe geçmesi karakterlerin tek tek işlenmesi bütün olayların birbirine bağlanması büyülü bir anlatımla işlenmiş.Elinizden bırakmayacağınız sürükleyici sizi alıp o döneme götüren bir kitap.Kapağı kapatınca yazarın zekasına anlatımına hayran kaldım.