Okuduğum ilk Yekta Kopan romanı.Hikayesini anlatımını çok beğendim.Bir erkek gözünden bir kadın hikayesini çok güzel anlatmış.Müzeyyen’in babasına kardeşine olan kinini annesinin babaannesinin ölümünü kitabın sonlarına doğru kardeşiyle rakı masasında konuşmalarını yüzleşmelerini tanıdık biri anlatıyormuş gibi okudum.Öykücülüğü ön plana çıkan Yekta Kopan’a başlama kitabı olarak doğru seçim