·420 syf.····Okunma: 05 Haziran 2016 17:38 Hem filmini hem de kitabını çok seviyorum. Ama kitabı daha çok...
Açlık Oyunları ile tanışmam bir akrabamız sayesinde oldu. İyi ki de olmuş. Kitabı 2-3 yıl önce okumuştum fakat hala nasıl deli gibi okuduğumu okurken çok sevip, Katniss ve Peeta kısımlarında feels geçirdiğimi dün gibi hatırlıyorum. Ayrıca okuduğum ilk distopya kitabıydı ve distopya kitaplarını şu an sevmemde ki neden kesinlikle Açlık Oyunları' dır. Distopya seviyorsanız ve hala okumadıysanız hemen okuyun derim. İyi okumalar :)