Ergenliğe yeni girmiş bir kızın hayatından başlayarak üniversite sona kadar onun hayatını anlatan bir kitap. Aşk, şehvet, kalp kırıklığı, ihanet. Bu kitapta hepsi var. Bazen anlatım sıkıcı olabiliyor ama kitabın genel akışı güzel. En azından vakit kaybı olduğunu düşünmüyorum.