5/10
·152 syf.··
2018 16. kitabı
Aşık olduğu insanı anlatmış ama yazım biçimi beni çok sarmadi. Bence betimlemeler çok eksik. Ben çok begenemedim. İçinde bazı sözler var, bu sözler gerçekten güzel ama kitap kısmı çok cezbetmedi beni
Hüzünlü Bir PonçikÇağrı Taner · Hayykitap · 20171,719 okunma
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.