Kitabın kurgusunu çok yeterli bulmasam da okuyucuyu farklı bir bakış açısına teşvik etmek açısından bilimsel verilerle bezediği kısımları beğendim.. Kurgu bir miktar daha özenli olabilseydi kitap şu anki halinden çok daha ileride bir yerde olabilecekti büyük ihtimal.. Benim için bir kitapta en önemli şeyin kitabı bitirdiğimde beni dumura uğratacak denli düşündürmesi olduğu için ve kitap bunu fazlasıyla sağladığı için oldukça memnunum.. Tavsiye ederim..