Puan vermedi·152 syf.··
2018 30. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2018 02:09
Kitabı okurken hem hiçbir şey anlamadım hem de birçok cümlenin altını çizdim. Tespitlere hayret ettim, çıkarımlarını ve feminist bakış açısını takdir ettim. Pek çok sosyal olaya değinmiş hoşuma gitti. Ama hepsi bütün bir roman mıydı değil miydi... aaaa bölümler arasında bütünlük var mıydı derken derken kitabı bitirdim:) biraz kafamdan dumanlar çıkmış olabilir, zorlandım:) Sakin kafayla bir daha okuyayım ben bunu:) ilk kitabımdı bu yazardan, diğer kitaplarını da okumaya sabırsızlanıyorum.
KırgınlıkNihan Kaya · İthaki Yayınları · 20171,305 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.