·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Temmuz 2018 00:07 Keşke Sabahattin ali'nin romanlari mutlu sonla bitsin bir kere . Biz okurları hic mi düşünmedin . Bu kadar üzmeseydin keske bizleri . Kitap bence en iyi roman oylamasinda en iyi olmaması icin bir neden göremiyorum . Bu yüzden tam puan veriyorum .