Kitabı beğendim. Şark ve garp hayatı üzerinden anlatılan güzel mesajlar var.İyi bir özelliği de eski bir kitap olmasına rağmen dilinin çok ağır olmamasıydı. Sürükleyici olduğunu da söyleyebilirim okurken sıkılmadım ancak benim zevkime göre tam on puanlık da değildi. Belki de sizin zevkinize daha çok hitap eder bilemem ama okumanızı tavsiye ederim. :)