·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Temmuz 2018 23:53 Kitap tuhaf biraz. Sonu olmayan bir bekleyişi anlatıyor. Bana kalırsa karakterler de kimi beklediğini bilmiyor. Yani nasıl bir insan olduğunu bilmiyor. Beklerken aralarında ki konuşmalar önce bana saçma geldi ama okudukça aslında ders verme amacı olduğunu anladım. Çabuk bitirdim kitabı çünkü diyaloglar kısa ve farkında olmadan kitap beni sardı. Sakin kafayla okumanızı öneririm.