·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Nisan 2018 04:54 Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan kendisi. Ancak bir eleştirim var girişi ve gelişmeyi güzelce anlattın da sonunu çok aceleye getirmişsin be abi 🤔
Acelemiz yoktu daha hapiste yatardık adam da doğrardık ölürdük de bizi çok çabuk tükettin