·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2018 14:32 Kitaba başladığım andan itibaren 1,5-2 saat içinde bitirdim.Alanım gereği pek roman türü okumama rağmen sevgili dostum İbrahim Pala nitelikli bir eser ortaya koymuş. :)
Kitap içeriğinden bahsetmek yerine bende hissettirdikleri üzerinden yazmak gerekirse fazlasıyla varoluşçu felsefe,biraz emripik keşmekeşliğin yansıması,biraz da yer altı edebiyatı ürünü özellikleri taşımakta.Romanın içindeki karakterlerin olay-olgular örtüsünde rolleri iyice paylaştırılmış.Psikolojik danışman olarak kişilik analizi yaptığımda biraz Bourdieu'nun bulunduğu sınıftan,biraz Foucault'un tarihsel izdüşümlerini görür gibiydim.Dili ise Shakespeare'e benzeyen bir geçişler yaşatmaktadır...
Romanlardaki geçişlerdeki kopuk gibi gelen örüntüler tamamen karakterin-psikiyatrist(ya da her neyse)in özellikle irdelenmek için yazıldığını gösterir gibi geldi bana...
Düşüncelerine sağlık azizim :)