9/10
·382 syf.··
Beğendi
·
2018 20. kitabı
·
36 günde okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2018 17:45
Stephen King'e bu romanla başlayarak korku edebiyatına giriş yapmış bulunuyorum. Sanırım başlangıç için biraz ağır ve durağan bir roman oldu. Bir kitabın yavaş olması onun kötü olduğu anlamına gelmez. Özellikle son 100 sayfa beni içine çekti. Gerilim dozu yüksek ama bitirmesi zor bir roman oldu benim için. İlk 206 sayfa karakterleri derinlemesine işliyor ve ruh hallerine tanık oluyorduk. Başta sıkıcı gibi görünse de sonradan hikayenin devamlılığı için çok önemli olduğunu gördüm. Bazı kısımlarda ciddi gerildim. Bazen de sıkıldığımı söylemeliyim. Efsane bir romanı okuduğumu biliyorum. Stephen King'in dili ise mükemmeldi. Kelime üstadı bu adam. Aile psikolojisini ve alkol bağımlılığını çok güzel yansıtmış. Sonuç olarak King'e devam etmeyi düşünüyorum. Bana hitap eden Dan Brown tipi bir yazar. Okuma tempomu yükseltmem lazım.:)
MedyumStephen King · Altın Kitaplar · 20217,7bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.