·168 syf.····Okunma: 24 Temmuz 2018 15:23 Kitabın yalın bir anlatımı var hızlı bir şekilde kısa sürede okuyorsunuz ancak kitabın beğenilecek bir yanı ve konusu yok.
Kitabın akılda kalır yanı sadece güzel adı .
Boşuna almayın derim bende bi iz bırakmadı ,diğer romanları nasıldır bilemiyorum ,uzun yıllar niye çeviri yaptırmadığı belli bu kitabın ,keşke öyle kalsaymış.
Herkese iyi okumalar