Kitap 4 öyküden oluşuyor. "Mürebbiye" ve "Geç Ödenen Borç" öykülerini diğer iki öyküye kıyasla sevdim. Zweig yine muhteşem betimlemeleri sayesinde okuyucuyu olay yerinde hissettirmeyi başarmış. Ancak okuduğum Zweig kitapları arasında en az ısındığımdı.