10/10
·256 syf.··
2018 70. kitabı
Sade bi dil,bi oturuşta bitiyor. Aşşıırııı mükkemmel. Daha çok kadınlara hitap ediyor. Bazı sözleri şiir gibi geldi bana. O kadar çok altını çizdiğim yer var ki bi yerden sonra kendi kendime "ben baya bütün kitabı çizdim." Dedim. Kitap bittiğinde "ben niye daha önce bunu okumadım ya" diyip üzüldüm. Okurken "helâl olsun be." Diyerek coşkulandım. Her kelimenin altını çizdiğim için sinirlendim. Aşırı bi duygu karmaşası oldu. Sonuç; İyi ki Nilgün Bodurla tanıştım. Her kitabını alıcam. Okuyun efsane.
Sen Gittin Ya Ben Çok GüzelleştimNilgün Bodur · Destek Yayınları · 20181,417 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.