Puan vermedi·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Temmuz 2018 01:50 Okuduğum ilk Ayşe Kulin kitabı bu kitap oldu.Sanırım biraz geç tanıştım kendisiyle ama çok memnun oldum tanıştığıma.Bir çırpıda ve resmen heyecanla okudum.Hikaye birden içine çekiyor ve gerçekten çok akıcı.Yalnız olağanüstü ters köşeler ve sürprizler beklenmemeli.Hikaye bir noktada akıyor ve çok da şaşırtıcı değil ama güzel bir üslup olduğundan merak duygunuzu kaybetmeden okuyabilmenize olanak sağlıyor.Ben çok sevdim,tavsiye ederim.