Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
· Trendeki Kız bir çok eksiği olsada kendini sonuna kadar okutan bir kitaptı ve en azından sonunda sizi tatmin ediyordu ama bu kitap o kadr eksik,o kadar boş ki bitirince bu muymuş yani diyorsun..Tamamen mevzuyu uzatmak için yazılmış ayrıntılar,bir türlü yerine oturamayan karakterler vs tamamen zaman kaybıydı..Hayatımda ilk kez sayfaları saya saya sırf yarım bırakmak istemediğim için okuduğum bir kitaptı..Hayal kırıklığı ...