İhaneti saf aşk gibi görüp kitabı aklamak niyetinde değilim ama etrafımızdaki birçok insanın da evliliklerinde bu tarz durumlar yaşadığını,belki ellerine böyle bi fırsat geçse kimsenin reddedemeyeceğini de hepimiz biliyoruz..Toplum olarak saf ve çıkarsız sevgiye ,aşka açız çünkü..yaşlar kaç olursa olsun yada toplumdaki durumumuz ne olursa olsun herkes önüne çıkan mutluluğu tepmek istemiyor bazen..yine de boşanıp karşımızdakine de haksızlık yapmadan olayı normal hale getirirsek daha mantıklı olur kanımca