Yazarın okuduğum ikinci kitabı oldu. Öncesinden Uçurtma avcısını okumuştum ve çok beğenmiştim. Bu kitabında aynı etkiyi yaratacağını düşünüp elime almıştım. Ancak bu kitap hakkında yapılan yorumları okuyunca beklentim sıfıra indi. Çünkü çoğunlukla olumsuz yönde eleştiriler vardı. Bu yüzden beklentisiz bir şekilde okudum. Ve açıkçası ben oldukça beğendim. Tabii bana göre de yazarın diğer kitabı gibi bir tesiri yok. Ancak yazarın diğer kitaplarıyla karşılaştırılmadan okununca gerçekten okunmaya değer bir kitap. Yazar, farklı bir teknik denemiş sadece ana karakterlere bağlı kalmadan başka hayatlarıda ele almış. Anlatılanlar karışık görünsede hepsi uyumlu bir şekilde birbirine bağlanmış.