Puan vermedi·399 syf.····Okunma: 17 Ekim 2018 16:59 İlk defa korku türünde bir roman okuyacağım.
Bir türe bağlı kalmanın doğru olmadığını düşünen okurlardanım. Yani okur dediğin sadece aşk, kişisel gelişim vs okumamalı. Okur, her meyveden biraz biraz tatmalı. Böyle düşündüğüm için bu türde okuma isteği duydum. Son sayfaya geldiğim vakit büyük ihtimalle “Vay beee” diyeceğim o yüzden son sayfaya ulaşmak için sabırsızlanıyorum.
Bizler bir sofrada oturuyoruz. Yemeklerimiz ise kitaplar. Doymak gibi gayemiz yok. Yiyebildiğimiz kadar yiyeceğiz. Yedikçe büyüyeceğiz ama bu büyüme bedenen olmayacak. Bu büyüme ruhen olacak. Bu büyüme ruhu okşayacak. Ruhunuzu okşayan şeylerden uzak durmayın.
Okuyunuz.