Kişisel gelişim zırvalamalarından uzak olması gerektiği gibi anlatan bir kitap.. beni çok etkiledi ve Japonların yaşam felsefesini zaten beğenirdim daha da takdir etmemi sağladı.Aslında ne çok gereksiz şeye üzüldüğümüzü toplum olarak el birliği olabilirsek bizim de bir şeyleri başarabileceğimizi farkettirdi.Küçük ayrıntıların hayatı daha yaşanabilir kılacağını .. hala ara ara elime alır ve güne motive olurum..